En helt galen lördag-söndag i Grebbestad

Kategori: Allmänt

Jag ligger nu i soffan, vill och kommer inte att röra mig härifrån mer än när jag måste. Jag är så sjukt trött efter gårdagen som förövrigt var helt galet bra. Det började med att jag och Lisa mötte upp Johanna, Mathilda och Malin så glatt i stugan som vi hyrt på Edsviken camping. Lite senare dök Elinor och andra goa personer upp!

Vi låg i solen ett tag innan vi startade grillen. Vi hade verkligen en rolig förfest, jag njöt av varje minut den kvällen. Vi drog in till stan ganska tidigt i och med att vi visste att det skulle vara mycket folk ute. Vi hade en liten stund dansgolvet för oss själva, och ja vi ägde! Det blev dock varmt och väldigt svettigt och efter en stund gick det knappt att röra sig för att det var så mycket folk.

Dagen efter, alltså idag. Hm ja. Bakis? Ja..

Bara ta det lugnt, kanske fotboll!?

Bilder kommer senare, i promise*


Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: