Thailand

Kategori: Allmänt






Vårt fina hus på Koh Lanta!

Last beach :)

Vår favorit lunchställe, underbar utsikt!

Utflykt till Koh Rok!

Lisa spexar!

Samt Amanda och Christoffer, underbart kort :)

Storfamiljen är samlad för lunch i Phuket!



Smile :)

Åh, vi två! =)

Utflykt till Phi Phi, här maya beach samt ett ställe jag glömt namnet på!

Slutligen ett underbart familjekort :)
Jag har mycket mer bilder, det kommer att läggas upp eftersom. Jag tänker bara tillbaka på den underbara tid vi fått i Thailand. Vill tacka Mamma och Pappa för min livs resa, vill tillbaka! :)
Nu sitter jag i kylan och bara drömmer mig bort igen!

Puss och Kram Carzan♥


Kommentarer

  • kusin linnea säger:

    underbara kort!

    ser ut som att ni haft det bra ;)

    kram!

    2010-01-24 | 21:18:40
    Bloggadress: http://linneaaa.devote.se
  • Carzan säger:

    Hej Kusinen! :)

    Ja det var också helt underbart ska du veta!

    Har haft det så bra så!



    Kul att du läser min blogg :)

    2010-01-25 | 07:59:46
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: