Tankar och idéer!

Kategori: Allmänt

Då var man uppe i tid igen. Igår pluggade jag totalt tio timmar, med rast för mat och fika. Det känns bra men idag ska nya delar av historian läras in. Dagarna går väldans fort nu, skönt det för i morgon är tentan och den vill jag bara ha gjort. Jag är självklart nervös inför den men jag hoppas innerligt att jag pluggat på bra och att jag inte kommer att blanda ihop allt.
Jag la ut två väskor och ett par skor igår på bloggen, jag funderade länge på ifall jag skulle köpa alla eller bara en väska och skorna tillslut blev det ingenting. Jag kunde helt enkelt inte bestäma mig. Men fina var det i vilket fall.

I helgen så hoppas jag att syrran kommer upp på besök, det skulle göra mig glad. Hon funderar att komma på lördagen och stanna några nätter innan hon åker eventuellt besök till Norge där några utav hennes kompisar jobbar. Norge för mig lockar till viss del, det vore kul att jobba där i sommar. Det är en tanke som jag får fundera mer på. Jag hoppas att syrran tar tag i jobbsökandet och flyttar dit upp. Det vore i så fall bra för mina planer, då kan jag bo med henne på sommarn, kanonidé! Ska jag definitvit tänka på!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: