Stolt!

Kategori: Allmänt

Idag kan jag med stolthet säga att jag har tränat. När vi kom dit så testade jag och Johanna på lacross, det var dock bara hon och jag även tränaren. Det var kul men inte vår grej, kanske testar på det någon mer gång. Sedan var det dags för Puls, träning med kondition och styrka. Jag dog inte och jag antar att det är ett bra tecken! Nu har jag precis byggt upp musklerna med protein(spaghetti/köttfärssås och sallad), mycket gott.
Ska ner till tvätten nu, bäddat rent(behövdes). Ser fram emot att få lägga mig i en nybäddad säng sedan.
Senare blir det en träff med Linn, ska hem till hennes pojkvän för att fika. Ska bli mysigt, var längesedan.

Dagens foto:

Dagens kort ängnas till alla underbara barn i Thailand, så himla söta! Mamma ville såklart ha med alla barn hem. Jag hade inte haft något emot det.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • emiliaEmilia säger:

    skönt när träningen är klar och vad bilden är söt!

    2010-01-27 | 17:15:31
    Bloggadress: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här: