Promenix med Johanna!

Kategori: Allmänt

Nu ger jag mig av för en vinterpromenad för andra gången idag. Var tvungen att ta luft förut pågrund av gårdagen!
Johanna som var fotografen igår och hon ska skicka över bilder till mig som jag kan lägga upp :)
Men nu märkte jag att msn var försvunnen, konstigt. Jag orkar tyvärr inte kolla efter det grundligt nu men senare.
Förövrigt så var kvällen väldig trevlig igår, vi spexa till det med charader. Vilket blev urspår ibland men det var roligt att se hur vissa härmar saker och ting till och med känslor, haha!
Vi åkte tillslut in till stan, vi var väl framme kvart i ett. Vi försökte komma in på nya stället Tempel i Karlstad men de var stenhårda så vi 21-åringar fick dra vidare till Blue Moon Bar, visserligen också 23 men där kommer man in. När vi kom fram vid ett-tiden var det ingen kö. Så vi tänkte att vi kunde lika gärna dra oss hem på en efterfest hos mig. Det blev inte så mycket till efterfest, på bussen bestämde sig alla att sova så jag och Johanna från klassen gick och la oss, somna med en gång!!

Jag har även förberett mig inför nya kursstarten i morgon. Jag har skrivit ut schemat och litteraturlistan som för övrigt är två meter lång med böcker som fattiga studenter ska köpa. Men jag ska faktiskt låna så mycket böcker jag bara kan. Billigt och bra!

Ut i snön!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: