OTH!

Kategori: Allmänt

Nu blir det ett avsnitt utav One Tree Hill s.6 till godnattsaga, kan hända att det blir två om jag känner mig rätt! Imorgon bär det av till Värmlands Arkiv med skolan hela dagen. Säkert spännande, idag introducerade vår historialärare släktforskning som vi kommer att syssla med en del. Det är väldigt intressant, hur mycket kan man få fram egentligen? Hur mycket vet jag är frågan...

Idag var en trevlig dag, fick ett sms utav Malin där det stod att jag och Johanna var välkomna på våfflor. Det tackade jag givetvis ja till, vem tackar nej till en underbar Malin liksom :) När vi kom dit så satt vi och pratade och Malins kompis Sandra dök upp, jätte trevlig tjej! Kvällen var mysig och god. Frida satt och väntade på mig i soffan, jag och Frida fortsatte en trevlig kväll tillsammans med en kopp te och paradise hotell. Frida har beslutsångest, hon ska införskaffa en Iphone. Precis som sambon, som jag kan rekommendera starkt! Älskar min telefon. Men Frida har svårt med färg, svart eller vit.
Det blev tillslut svart, om hon inte ändrat sig igen det vill säga.

Dagens foto:

Bleka och goa sitter vi på vår favoritresturang Papaya, min favoritshake där var mangoshake. Endast mango och krossad is, så himla god. En shake kostade 8 kronor, helt okej tycker jag! Maten var för övrigt underbart god :) Älskar stället, längtar tillbaka!

Nu till tven!

puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Frida säger:

    haha det blir en vit :)

    2010-01-25 | 23:47:59

Kommentera inlägget här: