Laddar inför min förfest/utekväll

Kategori: Allmänt

Ikväll blir det full rulle, party till max! Har inte festat på ca:2 månader så nu är det dags. Förfesten håller jag i och det kommer några trevliga folk till mig. Innan dess ska jag fixa med:
  • Damma alla ytor, dammsög igår.
  • Handling på Konsum, behövs väl chirre och slödricka? Tänkte göra mig en rosa pantern ;D
  • Välja kläder inför kvällen, oerhört svårt(hjälp). Gjorde fina inköp igår nämlingen: Två par svarta byxor från mq, en långarmad t-shirt, stickad tröja, smycken, nagellack och läppglans. Bara saker på rea, billigt! Vill ha min usb-sladd nu så att jag kan ta kort och lägga ut!
  • Laga romantisk middag till Johanna(dåvarande vbg:are nu en riktig go Karlstadsdam), vad det blir vet jag inte! Men jag ska absolut baka Johannas(klasskompis och kompis) underbara kladdkaka till efterrätt! :D Många underbara Johanner i mitt liv nu!
  • Självklart göra mig iordning!!
Det är många saker som måste fixas, skriva matlista ska jag göra nu! Hjälp mig med tips och idéer till en god middag.
Jag hoppas att alla får en underbar kväll!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: