Heltrött

Kategori: Allmänt

Jag är väldigt trött, jag har pluggat sen nio i morses till nu. Jag behöver en paus innan jag börjar repetera mina anteckningar från idag. En hel bunt med papper som ska in i huvudet på något sätt. Men det känns bättre och bättre och det är skönt. Imorgon kommer Cissi och Johanna igen, det var en mycket trevlig dag. Johanna hade bakat världens godaste kladdkaka. Jag måste ha receptet, jag kommer även att lägga ut receptet här, jag lovar er den är värd att baka!
Längtar tills på fredag nu, då är jag människa igen. Jag och Johanna Sjöström ska in till stan för att kolla utbudet i affärerna, sedan ska vi köra en myskväll med tacos och tjejsnack. Vi kommer att befinna oss i Johannas nya lägenhet och det ska bli roligt att få se hur fint hon har fått det.
Nu tänkte jag tända ljus och slappna av lite, jag tror det behövs efter en dag som denna.



Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: