Hej då mina fina vänner!

Kategori: Allmänt

Imorgon far planet till Thailand med Alexandra och Linda, de ska resa runt i Asien i tre hela månader. I fredags var vi på avskedsfest hemma hos Linda, vilket var mycket trevligt. Jag kommer att sakna mina töser hur mycket som helst. Jag har tre vänner på resande fot ute i världen, mina bästisar allehop: Alexandra, Linda och Martina. Sen har jag mina andra bästisar som är överallt i Sverige och pluggar, saknar er allehopa! Kom till mig i Karlstad så har vi ett ordentligt pjamasparty! Jag lovar att jag ska samla alla till mig, de flesta i vilket fall. Här kommer bilder på mina tjejor tillsammans med mig.

Jag och kärleken Linda :)


Jag och kärleken Alexandra :)

Dessa två bilder kommer jag att sätta upp på väggen i mitt rum, så fina! Kommer att sakna er♥

För övrigt, vad hände i helgen: Jo igår var jag i Göteborg med min underbara syster. Vi hade tillsammans en perfekt dag! Skön, åt middag två gånger. En kommentar från Pontus i telefonen: "gör ni inget annat än att äta?", svar på den, ööh nej?!
Jag shoppade inte så mycket, det jag införskaffade var en plånbok(hihi), en väldigt snygg kavaj(h&m 199kr, BILLIGT), och löshår(från safari). Jag ska ta kort på mina köp och lägga ut på bloggen.
Idag ska jag hem till familjen och va med de♥
Imorgon gör jag en praktikdag på Frändeskolan, jag missade en dag på senaste praktiken. Det ska bli kul att få träffa barnen och nu kommer jag att få vara i en ny klass, klass ett.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: