Hallå kalla Sverige!

Kategori: Allmänt

Vilken skillnad, kallt och vitt här i Sverige. Jag vill ha 30 grader varmt nu som jag hade det i Thailand. Jag lovar att lägga ut kort samt berätta mer om min resa vid senare tillfälle. Just nu håller jag på att plugga intensivt de närmaste dagarna fram tills på fredag då det ska firas rejält! Vi ska kunna sveriges historia och eurpoas historia, inte lite. Jag pluggade dessvärre inte så mycket när jag hade semester, det var svårt att slita sig från familjen. Okej, jag erkänner även att twilight lästes intensivt. Läste två böcker på två veckor, så ja en del tid lades ner på det när jag egentligen behövde tiden till att studera sveriges historia. För övrigt kan jag säga kort att min resa till Thailand vad den bästa resa jag gjort. Det var underbart, allt folk var supersnälla och det är väldigt vackert och unikt. Fina stränder där jag låg och fick lite sol på mig och även en och en annan massage för 50-60 kronor, lite lagom sådär. I helgen efter att jag vaknat upp som människa igen så kommer jag att umgås med bland annat Johanna som har flyttat hit upp, vilket är väldigt roligt. Vi kommer att mysa och att festa ihop. Sedan blir det till att kolla upp böcker till nästa kurs.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • johanna säger:

    I helgen är de du och jag baby ;) plugga inte ihjäl dig nu bara* puss!

    2010-01-19 | 23:37:00

Kommentera inlägget här: