Godnatt

Kategori: Allmänt

Nu ska jag göra mig iordning inför sängen, dags att sova. Ny kursstart imorgon, temakurs 1 heter den. Ärligt talat har jag inte hunnit kika efter så noga vad den handlar om men en blandning utav historia-släktforska-kulturbebyggelse. Kanske spännande, men nu kurs innebär ny energi som jag får hitta genom TRÄNING. Dags att röra på sig igen. Johanna drar igång mig, ojoj idag drog hon med mig ut på promenad i morgon har vi en gratisträning på gymet och på onsdag så blir det träning på KAU-IF, prova på dag. Ska bli kul, i think!
Jag hoppas att jag överlever :)

Kvällens bild: såhär stark kommer jag bli efter min träning i veckan. Helt sjukt vad jag bygger upp muskler snabbt. Ligger i släkten eller hur lillbrorsan!? :D

Sjukt stark.... haha!
Godnatt :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: