Glad!

Kategori: Allmänt

Jag skulle skriva ett inlägg igår och precis när jag skulle skriva den sista meningen la datorn av, blev arg och gav upp. Gick och la mig i sängen för några avsnitt av oth. Igår fick jag reda på två glada nyheter. Den första glada nyheten var att jag klarade historia tentan, weii! Hade fyra dagar på mig att läsa in Sveriges historia. Jag känner mig duktig! Den andra glada nyheten var att jag får omtapeserat i mitt sterila rum, överlycklig blev jag när han efter en lång stund sa att han kunde omtapesera för att vara snäll. Nu blir det en stenhård planering på hur mitt rum kommer att se ut. Fokus på sängen med en blandning av antik och modern stil. Om ni har tips med stilar och planering så är jag öppen för alla förslag! Jag vet att syrran och Johanna är sugna på att hjälpa mig, nu slipper de i vilket fall hjälpa till med att tapesera om.
Jag är så glad idag, jag hoppas att ni är lika glada!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • johanna säger:

    aaah underbart gumman!: D grattis! nu ska vi greja! :)

    2010-01-29 | 13:00:38

Kommentera inlägget här: