Att göra..

Kategori: Allmänt

Nu har jag fixat med tråkiga grejer, betalt räkningar, vikt tvätt, plockat upp i rummet och organiserat bland papper och ting.
Jag och Frida ska göra oss varma mackor, ska bli så himla gott. Jag förstår inte hur mycker jag äter, helt sjukt men gott är det.
Imorgon tänker jag ringa hyresvärden för att klaga på mina tapeter, enda rummet som inte blev tapeserat. Jag trivs inte i mitt rum, ingen carromysig känsla. Jag vill komma in i mitt rum och bara njuta av hur fint och mysigt det är. Så nu börjar jag tänka på hur rummet ska se ut. Vilken accentfärg? framför allt vilken stil? En sak som jag vet är att jag vill ha mycket ljus och lyktor för det är en obligatoriskt faktor om jag vill uppnå mysigheten. Johanna har lovat att hjälpa till mig att för att fixa och dona. Om inte hyresvärden godkänner att de ska tapesera om så målar jag om. Jag kan i vilket fall inte ha det såhär. Det är mycket jag vill göra känner jag, bäst att sätta igång!

Nu till mackorna..

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: