Tvillingar?

Kategori: Allmänt

Caroline ♥ Johanna



pss...inte likadan blus, min är lite vitare och har två linjer vid bröstet!! Men annars så är vi söta tillsammans♥
Tvillingar? Oh ja :)

Kom nyss hem från mataffären, blev allt en hel del mat. Nu ska jag nog klara mig resten av veckan(gottigott).
Imorgon kommer faktiskt tapeseraren hit, tar två dagar så jag får nog sova i stora rummet, mysigt! Men nu har jag att göra tydligen, allt måste ut från rummet. Bara att sätta igång!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • johanna säger:

    you and me, me and you <3

    2010-02-15 | 17:41:05
  • Faster säger:

    HejCarro

    Vilken fin och rolig blogg du har gjort.

    vet inte om jag har gjort rätt, vi får se om det kommer fram. Hoppas att du mår bra.Många kramar faster Catrin

    2010-02-15 | 19:28:37

Kommentera inlägget här: