Tisdag

Kategori: Allmänt

Kom precis ut ur duschen, gjort mig i ordning och tänker på vad jag ska göra idag.
Det jag tänkt att göra är:
  • Börja läsa i boken: släktforska steg för steg.
  • Kika några avsnitt utav One Tree Hill
  • Göra i ordning mitt rum, bädda och sånt man gör varje dag!
  • Planera inredning i mitt sovrum, hur ska det se ut?
  • Hälsa på Johanna, en kopp te är aldrig fel?!
  • Äta tacos med mysfrida och Amanda
  • Kika finalen av paradise hotel, ett måste?
Det blev en del saker att göra idag ändå, men jag känner att det kan ändras. Jag gör precis vad jag vill! Det är det som är så skönt att ha möjligheten till. Det är viktigt att ta hand om sig själv, att unna sig saker som man velat ha länge. Uppskatta vardagen mer är något man borde göra, alla säger verkligen: "åh vad skönt att det är fredag, fredagsmys!". Medans man borde uppskatta vardagen mer(också), vi lever ett för kort liv genom att bara uppskatta helgerna. Idag är det tisdag och det är en härlig tisdag. Lev livet!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • mor säger:

    Du har så rätt lilla gumman, kram på dig

    2010-02-02 | 16:01:03
  • mor säger:

    du har så rätt min lilla gumma, kram på dig

    2010-02-02 | 16:02:03

Kommentera inlägget här: