Tidningskungen.se

Kategori: Allmänt

Nu ska jag göra en grej som jag tycker så mycket om att göra, slå sig ner i sängen med tända ljus och skön bakgrundsmusik med mina Elletidningar, jag får massvis med insperation av modet som gället nu. Jag har även tidigare premumererat på Elle interiör, som jag egentligen borde göra igen. Jag älskar inredning och mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig, tidningen är bra för man får smarta tips och idéer till ett fint hem. Det som är så perfekt för studenter och även andra som är intresserade utav olika tidningar, är att man kan gå in på tidningskungen.se för massa bra tidningar till bra priser. Det är värt att ta en kik, jag ska göra ytterligare en beställning snart. För det bästa med tidningskungen är att man inte behöver säga upp premumerationen. Den slutar när premumerationen gått ut!


Dags att tända ljus och va en stund för mig själv!

Puss och kram Carzan♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh! Så bra!! Tack för tipset, passar perfekt för min smala plånbok! Ha en bra dag!

    2010-02-03 | 14:52:08

Kommentera inlägget här: