Tapetval

Kategori: Allmänt

Idag tvingade jag mit upp ur sängen, klockan var nio och jag var tvungen att gå till fastighetsskötaren för att höra hur det går med mina nya tapeter. Det slutade med att jag valde en tapet och tapeseraren ringer mig troligtvis i dagarna. Vilken färg blev det?
- Vit, stilrent och lätt att inreda till med en eller två accentfärger.
Det ska bli roligt att få ett fint och ett efterlängtat rum, nu snart så kommer jag att trivas mycket bättre. Jag är helt inne på en himmelsäng, frågan är vilken modell. Den enkla modellen med ögla och rep eller en med trästomme. Jag hoppas att Johanna kan komma över för att hjälpa mig med planeringen.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • johanna säger:

    klart jag hjälper dig darling! ska bli jätteroligt!! *

    2010-02-15 | 12:24:34

Kommentera inlägget här: