Söndag

Kategori: Allmänt

Jag har haft en underbar söndag. Jag gjorde en liten miss, Christoffer och jag åkte ner till stan vid tio då jag trodde det öppnade men det öppnade inte förens tolv(ops). Vi sysselsatte oss med att fika på donken(inget annat öppet förutom hemköp). Sen stod vi redo när gallerna öppnade till butikerna, jag köpte det man måste köpa nämligen tråkiga bindor och sånt. Sedan vinkade jag av chrille(tack för en underbar helt, haft det supermysigt tillsammans) och sa hej till Johanna, Vi strosade runt. Fikade i några timmar(mycket trevligt).

Filmmys hos Malin därefter. Blev bjudna på en god sockerkaka, vilket jag inte tackade nej till direkt(borde egentligen göra det). Nu sitter jag och proppar i mig polly....

Ha en fortsatt trevlig kväll, tänker på Pontus som har fått magsjuka, stackarn!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: