Söndag!

Kategori: Allmänt

Igår kväll blev det både melodifestivalen och film. Melodifestivelen igår, hmm det var inget att ha. Man har hört bättre låtar de vill säga. Idag har jag vart ute i snön och skottat, man får hjälpa till när man kommer hem! Men det kan jag behöva, ser det som träning?

Jag, mamma och Amanda har rensat kläder och textiler som ska samlas in till Estland i morgon, vi har fått ihop en hel det. Skönt att andra kan få användning utav det istället för att det ska slängas. Det ligger bara och skräpar i garderoben ändå.

Senare blir det dejt med lite goa tjejer som Johanna, Jonna, Malin och Annelie om jag minns rätt? Ser jag fram emot, ska bli mycket trevligt. Vi ska vara hos Malin inne i stan, jätte fin lägenhet har hon och hennes pojkvän.

Nu blir det fläskfilé och pommes med kantarellsås till, mmmm så gott att vara hemma ;)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Carro

    Vad duktiga ni är som skickar iväg kläder till de behövande.Jag har nu sportlov och ska bra slappa.Vi ska inte åka skidor i år. vet fortfarande inte om jag gör rätt när jag ska ge en kommentar. Men din sida är jätte fin. Roligt att se vad ni gör. Hälsa fam. Kramar faster Catrin

    2010-02-22 | 10:26:09
  • Catrin Dahlman säger:

    Hej Carro

    Vad duktiga ni är som skickar iväg kläder till de behövande.Jag har nu sportlov och ska bra slappa.Vi ska inte åka skidor i år. vet fortfarande inte om jag gör rätt när jag ska ge en kommentar. Men din sida är jätte fin. Roligt att se vad ni gör. Hälsa fam. Kramar faster Catrin

    2010-02-22 | 10:27:57

Kommentera inlägget här: