Proppmätt

Kategori: Allmänt

Nu har man klämt i sig tacos för ett helt år, är verkligen proppmätt!
Ikväll ska jag leka frisör, jag ska färga/slinga och klippa Amandas hår, jag undrar hur det kommer att se ut. Nu ska hon eventuellt gå från blondin till brunett. Ska hämta henne från jobbet vid åtta då vi direkt går ner till "hårfärgningsavdelningen" för att välja ut en vinnande färg. Jag ska ta kort(Amandas kamera, min är sönder) för att lägga in resultatet på bloggen.

Alla fredagstacosälskare, puss på er♥


P.S Jag längtar till godiset. Jag önskar även lycka till till Pontus och hans Grästorpslag(hockey). De kvalar upp till ettan, om de vinner idag så möter de ett nytt lag. Om jag förstår det hela rätt. Tänker på er!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Fick klara mig utan frisör!

    2010-02-21 | 15:16:06

Kommentera inlägget här: