Parmiddag med Joel och Mica :)

Kategori: Allmänt

Igår kväll var jag och Pontus på besök hos paret Joel och Mica, det var mycket trevligt! När vi kom dit åkte vi för att handla mat till middagen som gick på 500 kronor. Här gotta vi till oss rejält kan man säga :)
Pontus som är händig i köket strukturerade upp allt. Jag och Joel fick den roliga uppgiften att skala potatis...Joel ville väldigt gärna ha beröm för det skalade potatisarna så här får du ett stort beröm utav mig!!
Det blev till slut potatismos, en go köttebete och stekta grönsaker. Det var så himla gott. Inte nog med det så blev det efterrätt med, marängsviss :)
Efter de så var vi mätta i magen kan jag lova er!

Bilder från igår:

Här står maten serverad, jag och Mica dricker vin.(godaste vinet jag druckit, typiskt att jag inte kommer ihåg namnet...något med katt)

Två människor som väldigt gärna ville vara med på bild!!

Haha Joel gör något på golvet utav någon anledning....

Väldigt trevlig kväll, får vi göra om snart igen! Var tal på någon alkoholkväll när Pontus hockey är över :)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: