Ny dag, nya måsten

Kategori: Allmänt

Plugga, det är en grej som jag blivit lite trött på nu för tillfället. Men idag när jag vakna låg boken och väntade på mig. Jag började läsa, en timma räcker? Nej, inte på långa vägar. Håller på att göra mig iordning, tänkte dra iväg till skolan för att sätta mig och läsa. Man får mer gjort då, här hemma kan man till och med börja städa för att det är roligare, inte bra?
Jag ska senare idag hämta ut mina bilder från Thailand som har anlänt till posten, ska bli väldigt roligt att få kolla på. Sätta in i album är ett senare problem, men jag ser faktiskt fram emot att få göra det(nästa månad).
Ikväll är det utgång på Tempel, ska bli roligt för jag tror att hela Karlstads universitet ska ut. Mycket folk innebär att vi måste gå dit tidigt för att komma in. Tempel består av tre dansgolv och fyra barer, ska vara stort och väldigt nice!

Nu till boken...

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: