Me and Chriz =)

Kategori: Allmänt

I morgon är det redan söndag, helgen har gått så fort. Men det har vart mycket kul när min lillebror vart här. Idag har jag som sagt hjälpt honom med att plugga, han pluggade för det mesta själv(duktig pojk). Sedan hade vi en myskväll framför tven. Först melodifestivalen, bra bidrag? Hmm nja, jag gillade dock Pain Of Salvation och Salem Al Fakir, vad tycker ni?
Sendan kikade vi klart SATC filmen, älskar verkligen den. Filmen gör mig så himla glad. Jag får insperation till både mode och till inredning. Jag vill göra om mitt rum nu!
Nu blir det godnatt för min del, imorgon åker jag och Chriz in till stan vid tio. Kikar runt lite i affärer och tar en fika. Han lämnar K-stad med ett tåget, tråkigt! Men då kommer Johanna och möter upp mig inför utflykten till våxnäs!

Godnatt!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: