K-town!

Kategori: Allmänt

Nu har jag landat i K-town efter en jobbig resa. Först så var jag nära på att missa tåget, av en anledning att de sa att tåget var försenat så jag började gå tillbaka för att värma mig, men så kom det från ingenstans, jag sprang som en dåre med 30 kilos packning, hann precis med. Snacka om tur. Nu är jag helt slut i armarna, ligger i sängen och kikar Dr.Quinn, loooove it. Jag får en måbra känsla.
Imorgon när jag och Frida har vaknat(får antagligen knuffa lite på henne) så ska vi ha mys i soffan med filmen: what happens in Vegas, sjukt bra film. Bara ta en lugn dag, jag antar att Frida får sin nya Iphone med, en vit blev det. Jag är supernöjd med min, rekommenderar verkligen en sådan. Nu blire sängen och tven!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Frida säger:

    haha det kommer du säkert få göra. men jag ska se våra bästa år 10.30-11.23. :P

    2010-02-02 | 00:10:37
    Bloggadress: http://fridakarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: