Hemma!

Kategori: Allmänt

Imorses vaknade jag upp med huvudvärk som jag fick igår, min räddning var två ipren som jag tillslut hittade i badrummet. Men nu är jag i vilket fall hemma, Pontus lagar mat medans jag sitter och bloggar. Jag hinner tyvärr inte äta. Ska till blblioteket för att låna böcker till mitt arbete som jag kommer att sysselsätta mig med den här veckan. Sedan ska jag möta upp min underbara syster för att fika innan hon beger sig till jobbet.

Ikväll blir det en riktig mysig hemmakväll med familjen, antar att vi äter tacos(det är ju fredag).

Nu får jag skynda mig!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • mor säger:

    så klart det blir tacos det är fredag!!!

    2010-02-19 | 12:19:33
  • Frida säger:

    Gott med tacos. Hoppas huvudvärken går över och att plugget går som det ska. ;) puss

    2010-02-19 | 13:09:41
  • Weronica säger:

    Haha, skönt att det är ännu en familj som har tacos på fredagar. Och är man inte hemma och äter tacos så måste man ta igen det någon annan dag i veckan. Underbara Onsjö föräldrar :D

    2010-02-19 | 15:42:08

Kommentera inlägget här: