Hej!

Kategori: Allmänt

Stadsvandring idag från 8.30-12.45, vi var ute i stort sätt hela tiden. Hej träning(lite i alla fall). Det var väldigt intressant, jag hade en ganska negativ inställning men den visade sig bli positiv. Jag har upptäckt K-stad! Sedan anlände klassen till skolmuséet, vilket också var kul. Jag fick läsa en mening på det "gammla" svenska språket, hmm Cissi hjälpte mig med att viska lågt.

När jag kom hem gjorde jag iordning en god tacopizza, nu är kylskåpet fullt med rester! Behöver inte laga mat i helgen, wei!
På tal om helgen, Johanna ska ha inflyttningsfest och goa brudar kommer upp från Vänersborg. Ska bli så kul att få träffa mina damer. Jag längtar verkligen.

Jag och Frida håller på att tvättar, skönt att få lite rena underkläder(efter att jag vänt troserna ut och in, SKOJA). Vi kämpade även med att ta ut Fridas löshår, nu är det ute. Hennes hår är som en enda dreads!! Men det löser hon med matolja och balsam.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Frida säger:

    Haha! Där snackar vi effektivitet med att vända trosorna ut och in. :P Behöver ju inte slita ut dom i onödan. och vi är ju trots allt studenter - måste vara varsamma med tvättmedlet. ;)

    2010-02-11 | 11:31:30
  • Anonym säger:

    2010-02-11 | 12:50:13

Kommentera inlägget här: