Framtida yrket!

Kategori: Allmänt

Nu kom tapeseraren, trevlig och rolig är han! Jag står snällt och tittar för att lära mig hur man ska göra för kommande framtid. Han har tapeserat i över 30 år så han kan sin grej. Det är nyttigt för mig med, jag kommer att vara bäst på att tapesera sen. Anställ mig vet jag ;)

Jag är även "ledig" idag, såkallad inläsningsdag. Jag hoppas på att jag får något läst i vilket fall! Nu är det Twitter som gäller, följer kändisar som bland annat 50 cent, Eva Longoria, Lindsey Lohan, Stephanie Pratt, Lauren Conrad. Lite grymt ändå, att se lite smått om vad de sysslar med.

Nu väntar jag och Frida på posten, hon väntar på sin Iphone och jag min nya och snygga dator!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej gumman, kanske vore bra om du läste lite istället, carro barro

    2010-02-16 | 11:06:15

Kommentera inlägget här: