En strålande dag!

Kategori: Allmänt

Trots utgången i går så är jag fullt laddad och glad idag. Jag fick finbesök utav Johanna och hennes mor, vilket var väldigt trevligt. Jag hade bakat kladdkaka som serverades med glass vilket uppskattades(mycket god frukost). En bra start på dagen. Nu har Frida lämnat mig, nu är hon påväg till Trollhättan och kommer tillbaka tills på söndag! Tråkigt att ingen säger godnatt till mig på kvällarna nu.
Vad är planen ikväll?
Först blir det nog en dejt med Cissi, hennes barn och hennes systers barn(22år). Sedan far jag nog till Linn och David med underbara Isolde(3år). Vi ska äta god mat och bara ha det trevligt tillsammans.
Vad händer lördag och söndag?
Har jag planerat så långt? Klart jag har, jag är ju tjej. Planerar inte alla tjejer i förväg(av egen erfarenhet kan jag säga så)? Imorgon blir det en fika med Viktoria(sjukt längesedan), får väl bli lite nyheter om hennes pojkvän. Är så glad för att hon har fått en underbar pojkvän♥
På kvällen ska jag och Johanna till Johannas KK(klasskompis) Elin, vi ska dricka vin(skippar nog det, känns så nu) och äta ost med kex. Eventuellt utgång på Korriander, ska vara bra där har vi hört.
På söndagen blir det en utflykt ända till Våxnäs med Johanna, vi ska spana in Rusta som har väldigt fina inredningssaker till billigt pris. Passar bra nu när man ska göra om rummet!

Tempel igår var grymt, stort och mycket folk. Ett ställe att rekommendera. Men stod dock i kö en timma för att komma in.

Ha en trevlig dag kära!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: