Dagen efter...

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen tatt på mig kläder, det som väntar på mig nu är frukost!!! Får väl bli knäckebröd med ost, typ det ända som finns i mitt kylskåp nu + lite kladdkaka(mums).
Kvällen igår var magisk, vi var på inflyttningsfest hos Johanna vilket var grymt skoj. Sen drog vi ner till Blue Moon Bar, som var mindre kul. Alltid roligast på förfesten, varför inte stanna kvar?

Vad händer idag? Just det, alla hjärtans dag. Men jag får vara ensam utan Pontus idag, tråkigt nog. Jag lever vidare!
  • Städa mitt rum, ligger massvis med kläder överallt sen det svåra klädvalet igår.
  • Lägga en order på produkter.
  • Plugga....mindre kul.
  • Johanna och Matilda kommer förbi en kortis.
  • Ta det lugnt!!! Den punkten gillar jag starkt!
Bäst att sätta igång :)

P.s min kamera har gått sönder? System error står det, vad händer? :(

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hej!



    Det är ju det jag säger! Man ska gå när det är som bäst. Var den inte så roligt på Blue Moon, varför då? Glad alla hjärtans dag :)

    2010-02-14 | 12:47:52
    Bloggadress: http://malibalibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: