Ögonbrynskrämmare!

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen glömt bort mig själv under tentaparioden. Nu ser mina ögonbryn ut som två fullvuxna trädkronor! Inte okej, ska träffa Linda och Malin ikväll och jag hoppas innerligt att någon av dessa två damer har en nopprare med sig. Det får bli en makeover snart tror jag...

Igår kom jag hem till Vänersborg. Mariella körde hem mig mycket säkert. Det blev självklart driven på donken i Säffle. Tradition som vi skapat. Det satt fin. När jag kom hem var bara Lisa hemma. Mamma hade problem med bilen, den ville inte starta. Hon kom hem vid åtta tiden, väldigt frustrerad. Men bilen lyckades gå igång. Orsaken var den att mor sätter på motorvärmen så att bilen är varm när hon åker till jobbet och när hon slutar jobbet vilket medför ett urladdat batteri!! :)

Lisa ville i vilket fall direkt visa sitt nya nitendo Wii, det är väldigt roligt, och jag har en dold talang när det gäller tv-spel. Det sitter liksom i blodet! Efter det gjorde vi en hel del dikter och rim (som vi fick som tips på föreläsningen). Lisa tyckte det var väldigt roligt och ville göra dikter idag igen!!

Nu ska jag snart till Siba med Linda, tänkte gå förbi och hälsa på Khaty på jobbet samt kika lite julklappar! Börjar bli lite stressigt nu..!

Ha en bra fredagskväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: