Hej då..

Kategori: Resor

Idag tog jag farväl av Martina, nu åker hon tillbaka till Australien...Två veckor går så fort, jag kan inte fatta att det går så snabbt. Det var inte längesedan hon kom hit. Men vi ses igen om fyra månader (då hon kommer hem till Sverige). Längtar efter henne redan.


Nu ska jag äta frulle..Halvkasst väder idag tyvärr. Vet ej vad som händer. Shoppade gjorde jag och Martina igår. Köpte CMbajs byxor och en fin klänning. Men det skadar ju inte att köpa ännu en klänning eller två..

Kommentarer

  • linda säger:

    hallå carro BLOGGA!!! :( saknar ju dig. vad tycker du om min nya bloggdesign? =)

    2011-01-08 | 23:45:44
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/
  • Wero säger:

    Ja håller med Linda!

    Blogga nu Carro.



    <3

    2011-01-11 | 18:20:46

Kommentera inlägget här: