En väldigt belåten Carzan!

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en skön dag. Jag har haft fullt upp, men den har vart toppen! Jag hade givetvis skola idag, började halv nio. Jag var sjukt trött i morses och jag visste inte om jag skulle komma upp..men det gjorde jag tillslut. Efter skolan mötte jag upp Linn och David och de bjöd mig på lunch, vilken lyx! Följde med de hem till sin nya lya. Så fint!

Jag åkte in till stan vid fyratiden för att möta upp syrran, Frida, Evelina, Marie och Hagge på stan för julklappsletande. Nu är Lisas julklapp köpt!! Jag har bara chrille och Pontus julklapp kvar. Jag tror jag har hittat en bra till båda men jag får se vad det blir...Vid sex tiden var det dags att fira att tentan var gjord. Jag, Marie, Johanna, Malin och Hagge åt en underbar middag tillsammans. Vi letade runt i hela stan efter den perfekta studentrestaurangen. Det var såååå trevligt.

Man känner sig inte allt för brun..

Nu ligger jag i sängen, är så himla trött. Ska snart gå till sängs.

Kommentarer

  • Malin S säger:

    Myskväll :)

    2010-12-02 | 13:35:45

Kommentera inlägget här: