Äntligen

Kategori: Allmänt

Äntligen är internetet fixat!! Jag har för första gången i mitt liv installerat en router. Jag är ganska bra!! Nu fungerar internet och jag kan äntligen få blogga igen.

Just nu kikar jag på SATC!! Sjukligt bra!! :) Trivs som fisken i vattnet just nu. Amanda är ute på äventyr hon. Hon är på nollning, lära känna dag. Undra om hon överlever kvällen, haha! Hon var så söt i morses. Hon var så nervös. Det var ifs jag med för två år sedan(tiden går så snabbt). Jag fick följa henne till skolan, visa henne vart hon skulle vara, möta upp henne efter skolan, skriva ut papper i bibblan och köpa böcker på campusbokhandeln..!! Efter det fick vi storhandla mat, det gick superbra och jag tyckte att vi var ganska ekonomiska. OCH NEJ det blev inte godsaker.

Igår kom vi som sagt upp till Karlstad. Herregud vad vi plockade upp i lägenheten..hela dagen och kvällen. Vi firade med hemkörd mat och glass i stora lass. Vi satt i sängen och myste till 90210!!!
Var underbart! Känns så bra att vara tillbaka i Karlstad. Men javisst, det är en hel del kvar att fixa. Väntar på att få ett förråd, där ja kan slänga upp en hel del skit. Sedan måste jag fixa en hel del måste göranden med. Bostadsbidrag bland annat.

Men ikväll blir det bara till att ta det lugnt. Imorgon får bli en fixardag. Ska träffa underbara Cissi i morgon med. Datum är bestämt nu!!! Hennes bebis ska komma den 12 oktober. Jag längar såååå!! =)

Jag lovar att det kommer bilder på lägenheten snart! När allt är fixat, iaf hyfsat!!

Just det ja, beställer just nu dyr kurslitteratur...

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: