Stugsemester!

Kategori: Allmänt

Precis nyduschad och hemkommen från stugan, borta bra men hemma bäst!! Jag har haft en underbar vecka tillsammans med Pontus, Mica och Joel. En utav de första dagarna var faktiskt jag och Mica på Ullared, vi shoppade lagom mycket. Ullared kan man hitta mycket roligt men också mycket onödigt. Jag köpte i vilket fall bra och ha saker. Medans vi var på Ullared så var grabbarna ute på sjön för att fiska. Tyvärr blev det ingen fisk på grillen.

En dag hyrde vi kanot, vi paddlade till en ö där vi la till för att grilla korv med bröd, det var supermysigt och faktiskt en liten känsla av att vara utomlands. Efter det fick vi paddla ytterligare då vi la till vid en kohage där vi satt och fikade bland blajorna.

Vi var även runt i Halmstad och virrade runt, en fin stad! Om ni ska fika i Halmstad kan jag varmt rekommendera Roberts Coffee. Vi spelade även biljard och åt en god middag på B&B´s, mycket käckt ställe.

Tylösand? Överskattat? Ligger packade som sillar...Men det var ändå kul att vara där. Det är en väldigt fin strand, utomlandskänsla där med faktiskt. Påminner om Ölands stränder. Jag hade bara önskat att det vore mindre folk där..!

Övrigt: käkade lunch vid en omtalad fiskeresturang, tog lite trippar hit och dit och bara njöt av semestern. Jag kan lova att det blev många goda middagar, mycket grillat.

Det ända negativa var att veckan gick för fort!! Plötsligt skulle vi åka hem, jag längtar tillbaka...

Nu ska jag snart förbereda mat, det blir tacos ikväll. Något enkelt men samtidigt väldigt gott!! :) Bilder får ni se senare när de läggs in!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: