Sommar2010

Kategori: Allmänt

Längtar tillbaka...

Underbar kväll och en underbar bild tillsammans med min Linda<3

Idag har man jobbat i hela fyra timmar, jag blir inte utbränd i vilket fall! Efter det så har jag bara gottat mig hemma på onsjö genom att läsa en bok ute. Ibland är det bara för härligt. Ikväll kommer mamma, pappa och Lisa hem från Öland som de vart i fyra veckor nu. Jag och lillbrorsan chrille ska laga tacos till de små rackarna var det tänkt. Ska bli skoj att få träffa sötingarna!!


Lillbrorsan Chriz..Inte roligt att bråka med honom längre, nu är han för STOR!! Varför ska pluttisar växa!? Han kommer ju alltid att vara lillebror(som vi kallade honom när han var liten, inte hans namn)..En liten skit ska han va :D

haha.. jaja!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: