Skål!?

Kategori: Allmänt

Hörde jag skål? Ja?! Iaf i lägenheten brevid. Fest idag. Nollning. Underbart. Men jag sitter inne med en bakfull Amanda..som för övrigt tror att hon är sjuk..haha!!

Har lagat mat och det blev hela fem matlådor plus att jag och Amanda åt utav den förut. Jag har även fått hämtat böcker. Men jag har verkligen inte alla ännu...På tal om det så måste jag läsa/plugga nu.. Vad jobbigt det blev.

Imorgon ska jag möta upp Cissi på stan, vi ska först hämta ut mitt pass och sedan drar vi vidare till Maria för att hälsa på henne. Kika runt i hennes inredningsbutik.

Hösten 2010 = Nystart. Men med vad?

Jag borde:

- Träna, bra för hälsan har jag hört..och man blir tydligen piggare. Kan ju behövas ifs.
- Mer pluggande. Japp precis, det underlättar ju då..eller!?
- Baka mer? ;) Fan det går nog inte ihop med träningen? Någon gång ibland då?
- Shoppa mindre..såg någon det där? Nee..inte jag heller..
- Festa mer, wei! Ja! Absolut!!


Grebbestad 2010..vem är killen!?

Karlstad 2010..Vem är killen?

Vänersborg 2010!! Man kan ju nästan tro att Mathilda till vänster har fått pappas gener? ;)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hahaha!! gillar dina kommentarer till bilderna! :P

    2010-09-01 | 17:21:28

Kommentera inlägget här: