Magiskt

Kategori: Allmänt

Kvällen igår var MAGISKT(nya vänersborgsordet..) Jag jobbade som sagt till halv tio på kvällen och bussen gick strax efter tio. Så ja det var lite brådis. Jag fick göra en snabbsminkning och kamma till håret lite. Jag låg nog  tidsmässigt i klass med en kille med att göra sig i ordning inför en utekväll skulle jag gissa på. Direkt när vi kom till Baden var det bara en sak som gällde, ja just det...dansgolvet. Herrejävlar vad vi dansade. Jag hade så sjukt kul. Jag, Mathilda, Malin och Åsa höll igång hela kvällen..nästan i alla fall, tills klockan två. Då vi var hungriga. Jag kom inte hem förens fem..då de börjat ljusna. Lite ångest fick jag faktiskt, ännu mer ångest när klockan var halv ett då jag vaknade till liv.

Kom just på att vi fyra tjejor fick varsinn shot av bartendern! Antar för att vi dansade sjukt mycket!! Mathilda ville inte ha sin, så jag fick ta hennes också..Tack Mathy!! Haha..

Kul vi hade alltså!!

Här sitter jag nu, om en kvart ska jag möta upp Linda. Vi ska laga mat, undra vad!? Jag kan nog äta upp en hel ko just nu...Efter det ska jag hem till familjen, jag ska börja slipa mitt nya matsalsbord som sedan ska målas om. Ja får nog köpa färg med kom jag på...

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: