Linda<3

Kategori: Allmänt

Jag har äntligen hittat energi. Jag hittade min energi när jag fick ett sms av min underbara kompis Linda som skrev att hon var hemma från Hunnebo över dagen. Jag gjorde en sockerkaka(med cocos) och satte på te så att hon skulle bli glad. Det var så himla skönt att få träffa henne, det gjorde mig glad!

Efter en stund så började vi prata hår, hon har världens finaste och längsta hår. Jag tog fram plattången och gjorde fina vågor/lockar i hennes hår. Wow, jäklar vad snyggt det blev. Jag tycker att man borde lägga några extra minuter på sitt hår varje morgon. Man känner sig själv finare på något sätt när man grejat håret lite extra. Jag fick tyvärr ingen bild på henne, jag hoppas hon tar kort på sig själv.

Här kommer jag:



Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • jag säger:

    åh carro va du är bäst!! :) älskar dig!!!!

    2010-08-12 | 09:24:21

Kommentera inlägget här: