Jag älskar dig!

Kategori: Allmänt

Det känns som att det var evigheter sedan jag bloggade..Men nu har jag äntligen fått tid över.

Igår kom Joel och Mica på besök, vi gjorde en vegitarisk matpaj(som blev sjukt god). Inte nog med det så blev det kladdkaka, chips och dipp. Sedan såg vi på någon meningslös film!? Vägen hette den, se inte den! Ta er tid till något roligare.

Har jobbat idag med, tre hela timmar!! Men det är ob på det, så det är ju helt okej. Nu ska jag snart hem till familjen, ta med mig boken och läsa ute i det fina vädret.

Åh, jag har världens bästa kompis!! Min underbara Martina ringde mig idag, jag jobbade dessvärre så jag kunde inte svara. Men hon ska ringa mig efter sitt jobb igen. Ska bli så sjukt skönt att få höra hennes röst. Hon skickade mig ett silverhjärta på posten, tog en bild på det!! Jag har även fått tröjan utav henne. Hon vet vad jag gillar =)

Jag älskar dig!!



Ser ju faktiskt ganska farlig ut på den sista bilden, haha fan de gillar jag! Akta er!! ;)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: