HoMe!?

Kategori: Allmänt

Nu är jag i vilket fall hemma i Vänersborg, men är det mitt hem!? Jag vill gärna säga att jag har fler hem..Bor ju i Karlstad med liksom. I vilket fall så har vi haft det kanonkul i Karlstad. Vi hade tur med vädret igår så vi passade på att åka till mariebergskogen, där vi köpte glass och tog en promenix. Vi var sedan bjudna till Linn och David som bjöd på en väldigt god lax och en underbar efterrätt. Efter det spelade vi wii(?), alltså...vilken naturbegåvning. Jag är så sjukt bra. Hade aldrig spelat det förut och jag kammade hem det mesta. Jag är supernöjd och superbäst!!

Vågar ni utmana mig? ;)

Idag var vi i Göteborg, vi fick en jademassage. Den var supergod och man blev gött slö efter det. Men det var härligt, jag vill ha mer massage nu..!!!

Sushi fick ja testa på med...ingen höjdare. Om ja är tvungen till att äta en får det bli en med ris och avokado.

Fick bli en hamburgare på Max istället...jag vet andra gången jag äter hamburgare denna veckan. Jag är lite fetto alltså. Men ibland går det inte att undvika.






Imorgon ska jag till Henån med några Karlstadbrudar!!! Ska bli så kul att få träffa Mariella, Malin och Malin..Just det ja..Johanna med. Inte lika kul att träffa henne. Men vad ska jag göra liksom, jag har inget val. Jag är tvungen!! Men hon är helt okej ibland.
Vi ska nog mysa, prata och dricka vin. Johanna är ju inte 18 än så det blir inget vin för henne dock.

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: