Happy

Kategori: Allmänt

Idag har jag och mina kompisar picnickat!! Eller ja nästan...vi köpte frukosten gick ner till vattnet och där blåste det så in i...Vi trotsade blåsten men efter en stund så gav vi upp och bosatte oss inomhus istället. Men det var mysigt sålänge det varade. Jag har även vart hos polisen, skaffat nytt pass. Ser man någonsin bra ut på passfoton? Är det någon som har lyckats?(Johanna, svara inte på den frågan..du kommer aldrig att se bra ut på passkort med ditt utseende).

Pizza efter det, javisst fettomat!!! :D Men ack så gott. Sedan fick jag bullar och te hos Linda. Vi såg på filmen 21, den var helt okej. Pokerfilm, smarta människor som räknar korten.. Sevärd.

Imorgon ska jag som sagt vara fröken! Ska bli roligt att få se barnen igen och att få undervisa!!!

Nu ska jag göra mig i ordning för att sova!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: