Där har jag lagt nivån

Kategori: Allmänt

Hemma från en underbar övernattning i Henån.

Här satt vi och njöt av den fina utsikten. Mariella badade faktiskt..Eller ja, hon doppade fötterna. Hon påstod att det var varmt..men det tvivlar jag på! Varmt för mig är typ Thailandsvattnet. Om jag äns badar då ;) Haha, nä men ja är badkruka..Jag har badat två gånger i sommar, fast det lovar jag att jag inte är ensam om.

Här är tjejen jag ofta skriver om på min blogg. Johanna. Hon som inte är helt hundra. Hon har inte alla hästar i stallet satt säga. Haha.
Tips från Johanna: Man ska dra isär skinkorna när man ska fisa så låter det inte..det bara pyser liksom.
(Där har jag lagt nivån på min blogg märkte jag!!!)


Var vi ute på sjön? Det missade jag. Hihi. Det här är Malin, det var i hennes stuga vi var i. Tack Malin för att vi fick komma. Det var perfekt..!

Jag kan dra en slutsats att detta är inget jag kommer att glömma i första taget. Jag kommer snart att träffa er igen, jag längtar!! Tack Tack Tack!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: