Dagens

Kategori: Allmänt



Fick skjortan av Pontus, den ville han inte ha längre. Han tyckte heller inte att jag skulle ha den, killskjorta!!! Men vem bryr sig!?

Till jomabelle..Jag måste ju alltid förklara en gång till för henne om saker och ting. Hon förstår inte riktigt, hon är inte riktigt med om man säger så. Jag måste utveckla allt...Det är så här Johanna, angående trorsorna. De är de skönaste trosorna jag haft och de åker inte in i rumpan, jag kan säga att jag har hittat den rätta stoleken. De känns liksom knappt att man har på sig några. De är också perfekta till tajta byxor eller klänningar, syns liksom inte. Det är givetvis Sloggi trosorna jag pratar om..

Johanna, jag hoppas att du är nöjd :)

Ja, jag har lärt mig att ha tålamod med henne...Har ni?!!! ;)

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: