Coffee

Kategori: Allmänt

Snart ska jag fika med Stina och Kathy. Efter den fikan blir det en fika till med Frida och Linda. Mycket fikor idag, det gillas. Ska även jobba idag, börjar halv fem.

Frida är den tjej som har hängt med min bästis Martina i Australien i nästan ett år. Martina är fortfarande kvar i Aussie medans Frida hade gjort sitt där..Så ska bli kul att träffa henne. Var som sagt längesedan!!! 

Jag funderar i fall man kan göra någon liten shoppingresa innan skolan börjar. Vi pratade på Köpinghamn eller möjligtvis Stockholm. Vore kul att shoppa, festa och fika!! Njuta av storstadslivet är inte fel det heller. Kolla in folket och deras kläder på stan för att få inspiration, me like!

Igår började jag kika på en ny serie, alltså den 12:e serien jag följer nu.. Cougar Town. Serien verkar väldigt rolig! Så tisdagar klockan åtta-nio är jag upptagen..!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: