Autumn

Kategori: Allmänt

Nu är snart sommaren över och det har gått sjukt fort. Har det äns vart sommar? I vilket fall så närmar sig hösten. Jag älskar höstkollektionerna! Mycket skinn och naturfärgat i höst och militärtemat kommer fortfarande att vara inne, love it!


Bild: Abagazine

Sugen man blir på att shoppa..men jag har shoppingförbud tills vår shoppingresa till köpenhamn som det troligtvis kommer att bli i slutet av augusti. Då ska vi hälsa på Stajna i Malmö med. Kommer att bli awesome!!

Kollade lite i garderoben nyss, mycket man glömt! Hittade ett par snygga svart höstkängor, nu har jag två par. Men jag behöver ett par till. För då har jag tre olika stilar på kängorna som passar till olika klädval! Jag vet hur de ska se ut, men ja ska hitta dom bara....

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: