Tröttis

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem från praktiken, är ganska trött! Ändå la jag mig klockan tio igår kväll och vaknade strax innan sju i morses. Ett bra sovpass med andra ord.

Vad händer idag?
Eventuellt Siba, men orkar knappt röra på benen. I så fall åker jag dit för att träffa Mandis och mor.
Planer på att vara med Kathy ikväll, vi ska väl ta det lugnt med film och mys antar jag!
Planera en lektion tills i morgon, nästan färdigplanerad!

Dagens kort:


En god pannacotta från Polen...haha! Mm så gott, sladdrig och hängig..!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Marre säger:

    mmmmh,, PANNACOTTOR :D

    2010-04-20 | 16:27:38
    Bloggadress: http://marreparre89.blogg.se/
  • Malin säger:

    Haha, jag kommer aldrig nånsin att kunna varken äta, tillaga eller beställa en pannacotta utan att tänka på er flickor. Blir nästan lite sugen på att ÄTA en, den på bilden är så himla god. Det vet jag ju faktiskt.

    2010-04-20 | 17:17:33
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: