Seg

Kategori: Allmänt

Idag är jag seg och gissa varför?
Igår hade jag en väldigt rolig kväll. Jag var bjuden på Johannas födelsedagskalas, vilket var så himla skoj! Vi åt en god pastasallad och träffade underbara människor. Jag vill tacka dig Johanna för en kanonkväll. Efter kalaset drog nästan alla till Lipz(nattklubb), där vi dansade och drack ytterligare. Till överaskning så dök Lisa, Lisa och Mathilda upp i dimman.

Jag hade hur kul som helst.

Tack tjejer♥

Idag blir det till att ta det lugnt, kika ett avsnitt av Vampire Diaries, duscha, göra mig i ordning och sen kika film med Mathilda och Björn... Och ja Pontus med förstås!!

Tyvärr tog jag inte med kameran igår men det fotades, så jag hoppas att någon lägger upp det på fejjan!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • pappa säger:

    Hej!!

    Tack själv för i går.

    2010-04-18 | 12:09:51

Kommentera inlägget här: