Mys

Kategori: Allmänt

Idag har det verkligen vart en mys dag. Dagen började med att jag vaknade innan väckarklockan ringde då jag gick upp för att göra mig i ordning inför besöket till Uddevalla. Jag hälsade på Mariella! Jag fick se vart hon bodde(mysigt). Sedan åkte vi in till the city och där fick jag mig en rundvandring. Sedan köpte vi varsinn Ahlgrens bilpåse(favoriter) och åkte till den kända strandpromenaden(längs vattnet) där vi satte oss och njöt av solen och godiset. Efter besöket åkte jag och Pontus till hans pappa för att äta middag(var supergott).

Jaa, vad hände sen då?
Joo, jag åkte hem och hade myskväll med mig själv. Jag tycker det är underbart att få vara med mig själv ibland då jag bara kan vara och ta det lugnt. Jag älskar det!!
Tittar nu på film och äter chips(nya smaken sourcream och dill) med dipp:

P.s chipsen var goda!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: