Fredag

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag? Jovisst är det efterlängtat med helg, ledighet. Jag slutade praktiken tidigt, nu är det bara till att sätta igång med plugget och planering till lektionen tills på måndag då min handledare från Karlstad kommer till hit. Han åker två timmar dit för att kolla på min 40 minuterslektion och sedan tillbaka. Kan erkänna att jag är lite nervös. Men det kommer säkert att gå bra!

Jag kom precis hem från en andra lunch idag och en fika tillsammans med lite grabbar och favvomathilda. Var supertrevligt att träffa DIG igen!! Kul att du börjat läsa min blogg ;)

Nu ligger jag i sängen, tänkte vila lite med tv-serien 90210. Jag har nu sett tre avsnitt utav den och jag kan rekommendera den. Drama, konflikter, kärlek och vänskap. En typisk tjejserie? Bra serie =)

Ikväll blir det till att ta fram grillen, jag och Pontus ska bege oss till paret Mica och Joel för att grilla.
Första grillningen? Oh nej, faktiskt andra ;) I vilket fall som helt så ska det bli supergott och väldigt trevligt.

P.s IKVÄLL kommer Linda och Alexandra hem från sin 3-månadersresa i Asien!!! Imorgon ska man bli bjuden på middag tillsammans med tjejorna. Ska bli underbart att få träffa de igen♥♥

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Det kommer gå jättebra när Anders kommer och hälsar på, det är jag säker på :) Ha en mysig kväll!

    2010-04-30 | 18:10:56
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: