Den globala nationalismen - check!

Kategori: Allmänt

Japp, jag klarade hemtentan!! Den handlade om den globala nationalismen.
Frågan är till mig: Hur känns det?
Svar:
 Det går inte att beskriva hur skönt det känns just nu, att få klara tentan är så underbart. Jag är så himla glad att jag slipper göra om den. 

Dessvärre sa jag till några personer att om jag klarade tentan så skulle jag springa naken i skolan... 
Tyvärr, kommer aldrig att hända!

Men fy tusan vad skönt det känns att få klarat den. Samma med EU-tentan, jag hade nästan räknat med komplettering på en fråga men när jag fick tillbaka tentan så fick jag VG på den!!

Men slutar aldrig att förvånas, bra jobbat Carro!!

Puss och Kram Carzan♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Jaa! Bra jobbat Tarzan!

    2010-04-18 | 16:00:38
    Bloggadress: http://malinkarusellen.blogg.se/
  • Sis! säger:

    Du är så duktig gumman! :D King!!! Pussss

    2010-04-19 | 11:16:08
  • marre! säger:

    naken naken naken naken naken!!!!!! hahaha!

    2010-04-21 | 10:09:09

Kommentera inlägget här: